نصیربوشهرآنلاین – حمید عشایری: محله حرم به حرم گناوه اگر پرجمعیت ترین نباشد اما بزرگترین منطقه بندر گناوه از نظر وسعت است که متاسفانه از داشتن دستگاه عابر بانک محروم است و ساکنین این منطقه باید برای انجام خدمات بانکی خود مسیر زیادی را طی کرده و به سمت خیابان پیروزی و یا اداره […]

 

نصیربوشهرآنلاین – حمید عشایری:

محله حرم به حرم گناوه اگر پرجمعیت ترین نباشد اما بزرگترین منطقه بندر گناوه از نظر وسعت است که متاسفانه از داشتن دستگاه عابر بانک محروم است و ساکنین این منطقه باید برای انجام خدمات بانکی خود مسیر زیادی را طی کرده و به سمت خیابان پیروزی و یا اداره تامین اجتماعی تردد نمایند که این موضوع بدور از انصاف می باشد .

قبلاً یک دستگاه عابر بانک نبش چهار راه فضیلت درب یکی از فروشگاه ها نصب شده بود که چند سالی است این دستگاه نیز برداشته شده است .

با توجه به پیشرفت دستگاه های خودپرداز جدید که امکان نصب در فروشگاه ها را دارند به نظر می رسد نصب چند باجه خودپرداز در یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهر گناوه حق مردم این منطقه می باشد .

محله حرم به حرم از مناطق جدید گناوه است که حجم زیادی از جمعیت این بندر را در خود جا داده است و انتظار است که مسئولان شهرستان برای استقرار امکانات خدمات رسانی در این منطقه تلاش نمایند .

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین