نگر خواهی نصیر بوشهر از فعالین سیاسی استان درباره سفر رییس جمهور به استان بوشهر ۱- چه انتظاری از آقای رییسی رییس جمهور در خصوص مسایل کشور دارید ؟ ۲- چه انتظار از رییس جمهور در خصوص مشکلات استان بوشهر دارید ؟ ۳- آیا در سفرهای استانی مشکلات استان‌ها حل می شود ؟     […]

نگر خواهی نصیر بوشهر از فعالین سیاسی استان درباره سفر رییس جمهور به استان بوشهر

۱- چه انتظاری از آقای رییسی رییس جمهور در خصوص مسایل کشور دارید ؟
۲- چه انتظار از رییس جمهور در خصوص مشکلات استان بوشهر دارید ؟
۳- آیا در سفرهای استانی مشکلات استان‌ها حل می شود ؟

 

 

حسین حشمتی:

 

۱-باتوجه به این که گرانی درکشور و به خصوص بوشهر بی دادمی کندرفع مشکل گرانی موادخوراکی وسایر اجناس مورد نیاز یکی از خواسته های مهم دارندگان درآمدهای ثابت از رئیس جمهورمحترم می باشد.

۲-بوشهر علی رغم داشته های مهم اقتصادی و درآمدزایی که برای کشور دارد متاسفانه جزء عقب مانده ترین مراکز استانها ازنظر توسعه ی شهری و عمران و آبادانی است به گونه ای که هنوز چند میدان،خیابان و پارک در مقیاس مراکز استان های همجوار نداردودراین زمینه حتی بایاسوج مرکزاستان جمع وجورهمسایه هم قابل مقایسه نیست، از رئیس جمهور میخواهم کار گروهی را بااختیارات تام به ریاست استاندار تعین نمایدتاحداکثر ظرف یکماه طرح توسعه ی متوازن شهر بوشهر را تدوین و ضمن برآورد واقعی هزینه پروژه، مستقیمابرای رئیس جمهور محترم ارسال کنندوایشان هم ضمن ارجاع به معاون اول دستور تسریع در تخصص و تامین اعتبارات موردنیاز صادرفرمایند.

۳-به گمان بنده سفر هیئت دولت های پیشین وفعلی برای بسیاری از استانهاکه مسئولین اجرایی و نمایندگانشان در مجلس از قدرت رایزنی و نفوذ کلام برخوردار بوده و هستند مفید بوده و مشکلاتشان رفع شده اما برای استان بوشهر نتیجه ی مثبتی نداشته، امیدوارم استاندار جدید که به لحاظ روحیه نظامی گری دارای دیسیپلین اداری بوده ودراجرای امور جدی هستند با استفاده از آشنایی نزدیکی که با وزرای دولت دارند حداکثر استفاده رااز سفر قریب الوقوع دولت حجت الاسلام رئیسی بفرمایند.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر