نصیربوشهرآنلاین – حمید عشایری: برخی بانک ها قبلاً در خارگ خدمات گستردهی ارائه می دادند اما بنا به دلایلی شعب خود را تعطیل نموده و در حال حاضر شهروندان جزیره و کارکنان شرکتی مستقر در خارگ به اجبار باید برای دریافت خدمات این بانک ها به خارج از جزیره تردد نمایند. از جمله این […]

 

نصیربوشهرآنلاین – حمید عشایری:

برخی بانک ها قبلاً در خارگ خدمات گستردهی ارائه می دادند اما بنا به دلایلی شعب خود را تعطیل نموده و در حال حاضر شهروندان جزیره و کارکنان شرکتی مستقر در خارگ به اجبار باید برای دریافت خدمات این بانک ها به خارج از جزیره تردد نمایند.

از جمله این بانک ها بانک رفاه ، ملت و صادرات بود که حداقل می توانستند یک باجه خدمات دهی فعال در خارگ داشته باشند .

فرماندار بوشهر نیز در ابتدای شروع بکار دولت جدید در پیامی به نگارنده متن قول پی گیری این موضوع را داده بود اما تا کنون شاهد برگشت شعب این بانک ها به جزیره نبوده ایم .

بهانه برخی بانک ها این است که شعبات خارگ برای آنها سود دهی ندارند اما آنها می بایست این نکته را مد نظر قرار دهند که خارگ موقعیت جغرافیایی خاص خود را دارد و مردم به دلیل مشکلات تردد امکان رفت و آمد مداوم به دیگر نقاط کشور را برای انجام امور بانکی ندارند.

انتظار می رود با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ ، و با پی گیری متولیان ، شاهد حضور مجدد این بانک ها در قلب تپنده اقتصاد کشور باشیم و ذکر این نکته مهم که وجود این بانک ها در خارگ و خدمات دهی مناسب می تواند رونق بیشتر کسب و کار اصناف نیز در پی داشته باشد .

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین