ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: در دیداری که با مهندس اوجی وزیر نفت در تهران داشتیم، جهت ساخت یک بیمارستان ویژه کارکنان وزارت نفت توافق شد. نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع وزیر نفت به شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: مهندس اوجی در […]

ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: در دیداری که با مهندس اوجی وزیر نفت در تهران داشتیم، جهت ساخت یک بیمارستان ویژه کارکنان وزارت نفت توافق شد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع وزیر نفت به شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: مهندس اوجی در این سفر کلنگ احداث این بیمارستان را به زمین خواهد زد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ساخت بیمارستان ویژه کارکنان وزارت نفت را در شیراز با توجه به وجود پالایشگاه‌ها و شرکت‌های نفتی در جنوب کشور یکی از کارهای خوب و هوشمندانه وزارتخانه عنوان کرد و گفت: کارکنان این وزارتخانه به همراه خانواده‌های شان جمعیت زیادی را در جنوب کشور تشکیل می‌دهند که نیاز به امکانات بیمارستانی برای این عزیزان کاملا محسوس بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات خوبی که وزارت نفت دارد پیش بینی می‌شود کار ساخت و تجهیز این بیمارستان به سرعت انجام شود.

 

🔶در این میان هیچگونه اعتراضی نه از سوی چهار نماینده استان و حتی از مجموعه استانداری به این تبعیض آشکار وزارت نفت صورت نپذیرفته است!!
با این اقدام وزارت نفت و سکوت نمایندگان استان گویا سهم استان بوشهر از نفت فقط آلودگی ها و یک نام دهان پر کن «پایتخت انرژی» می باشد!!!

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین