نصیربوشهر – سیدرضا حسینی: یک سال از نشستن بر کرسی صدارت ریاست جمهوری ، سید محرومان می گذرد.در این مدت رئیس جمهور با تلاش و زحمات شبانه روزی در کشور منشا تحولات فراوان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شده است. در اقتصاد چنان اوضاع سر و سامان گرفته که همه صاحبنظران اقتصادی از این همه پیشرفت […]

نصیربوشهر – سیدرضا حسینی:

یک سال از نشستن بر کرسی صدارت ریاست جمهوری ، سید محرومان می گذرد.در این مدت رئیس جمهور با تلاش و زحمات شبانه روزی در کشور منشا تحولات فراوان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شده است. در اقتصاد چنان اوضاع سر و سامان گرفته که همه صاحبنظران اقتصادی از این همه پیشرفت دچاربهت وحیرت شده اند..بنابر وعده انتخاباتی ریاست محترم جمهوری قیمت کالا و خدمات چنان مهار شده که با سیم بکسل هم کسی قادر به بریدن آن نیست.بسیاری از مردم به علت پایین آمدن قیمت کالاهای اساسی زبان به گلایه گشوده و اظهار داشته اند که ارزان خریدن مرغ ،گوشت، ماهی، روغن، برنج، شکر، ماکارانی، شیر، پنیر، ماست، میوه  و…. باعث می گردد که چرخ اقتصادی کشور لنگ بچرخد. سفرهای استانی منشا تحولات اجتماعی فراوانی در نقاط مختلف کشور گردیده است.به محض اینکه رئیس دولت پای خود را در مرکز استانی می گذارد همه مشکلات ظرف بیست و چهار ساعت برطرف شده و  شهرستانهای آن استان به گل و بلبل تبدیل می شوند.یکی از صاحبنظران امور اجتماعی به منظور تقدیر و تشکر از رئیس جمهور،توصیه کرده که در مرکز هر استان قدمگاهی بنا شود تا آیندگان هم بتوانند از نعمت عمران و آبادانی که درگذشته در شهرهای آنها بوجود آمده ،از مسئولان تشکر و سپاسگزاری نمایند.وزیران کابینه از نخبگانی هستند که طبق بررسیهای بعمل آمده ،فلاسفه یونانی مانند افلاطون ، ارسطو ،سقراط  و بقراط در جلسه  احضار روح در آتن گفته اند که ای کاش زمان به عقب بر می گشت و ما می توانستیم در محضر وزرای فعلی تلمذ نماییم. دولت خدمتگزار چنان به حقوق معلمان و بازنشستگان سر و سامان داده که همگی نود درصد حقوق خود را به سازمانهای خیریه اختصاص داده اند.
ای مردم بزودی همه جوانان با همت دولت،صاحب خانه خواهند شد.بیکاری تا نود ونه درصد از بین رفته و یک درصد هم بزودی بر طرف خواهد شد.
جا دارد  از مسئولان محترم  بخاطر زحمات فراوانی که برای ما کشیده و در آینده خواهند کشید تشکر و قدردانی می نماییم‌.
سیدرضاحسینی ،بندر کنگان ،چهاردهم مرداد هزار و چهار صد ویک

  • منبع خبر : نصیر بوشهر