ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مصاحبه ای گفته: ((از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع‌های پتروشیمی در عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد و در این راستا جای مدیر فاسد در استان بوشهر نیست و با تمام ابزارهای قانونی و نظارتی با آنان برخورد اگر حقوق نجومی برخی مدیران پتروشیمی‌ها در عسلویه اصلاح نشود آن‌را منتشر […]

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مصاحبه ای گفته:
((از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع‌های پتروشیمی در عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد و در این راستا جای مدیر فاسد در استان بوشهر نیست و با تمام ابزارهای قانونی و نظارتی با آنان برخورد
اگر حقوق نجومی برخی مدیران پتروشیمی‌ها در عسلویه اصلاح نشود آن‌را منتشر و اطلاع‌رسانی می‌کنم.
قول می‌دهم از همه ابزارهای قانونی و نظارتی برای درست شدن فعالیت پتروشیمی‌ها و برخورد با مدیران متخلف، یاغی و قانون‌شکن استفاده می‌شود.))

چندی پیش هم ایشان گفته بودند: ((اگر بنا باشد کره به این سیاست خود ادامه دهد در وهله اول محصولات کره را در داخل کشور تحریم می‌کنیم و سپس از نفوذمان در جهان اسلام برای تحریم محصولات این کشور استفاده خواهیم کرد.))

اما درباره مصاحبه اخیر ایشان:

آقای نماینده! اگر شما مدراک و مستندات محکم و موثق درباره فساد مدیران پتروشیمی‌ها دارید چرا به جای مصاحبه‌های پوپولیستی که منجر به ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه می‌شود با متخلفان برخورد نمی‌کنید؟ آیا مصاحبه و گفتگو با رسانه‌ها و انتشار پست در توئیتر به روش جدید برخورد با فساد تبدیل شده است؟
البته این روش ایشان مانند رییس جمهور پیشین است که روزانه اظهار می داشت لیست مفسدین را در جیب خود دارد و هر روز بگم، بگم راه می انداخت، اما در انتها از معاون اول تا مسول دفتر ایشان غرق در فساد بودند. آقای رضایی، دوران «بگم، بگم و می‌گویم و می‌گویم» خیلی وقت است به پایان رسیده اگر شما سندی دارید بسم الله، بدون فوت وقت با همکاری دستگاه‌های نظارتی متخلفان را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کنید. وسلام!

  • منبع خبر : نصیر بوشهر